3 Haziran 2012 Pazar

Çok Güldüm


Eline mikrofonu alınca coşuyor, şahlanıyor, koşuyor da koşuyor.

Konuşmanın bir yerinde:

Selahattin Eyyubi'nin vasiyetini gündeme taşıdı.
Terki dünya eyledikten sonra, kefenli haliyle sokaklarda dolaştırılır ve bütün dünyanın önünde saygıyla egildiği Selahattin bakın ne haldedir. Mesajı verilir. 

Konuşan, biz bunu biliyoruz dedi.
Ne olursan ol, kefenden başka bir şeyin kalmayacak dedi, biz bunu biliyoruz. Tam bu arada dinleyiciler coştu, alkışladı, ağlayanlar bile oldu...

Güldüm. Çok güldüm.
Havuzlu villaları, BİM CELL'leri, gemicikleri düşündüm.

Güldüm, çok güldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aslan, Fare.. Kedi...

  Aslanın sindiği, sinmek yanlış oldu, köşesine çekildiği zamanlarda, farelerin kükremesi doğaldır. Fare kükreyince yine doğal olarak, kedi ...