10 Ağustos 2013 Cumartesi

Dert Bir Değil ki!


Haram yazar kalemler zindan kalplere hece hece
Hem işler haramı hem haram der yer ama gizlice
Yürüyüşü salınışı hoplayıp zıplayışı yer gök arası
Sızar haramiler katı kalplere inceden ince

***
***********

Derinlerde gizli, yüzüm O’na perdedir,
Sırrı çöz aynada cam O’na perdedir,
Candan bir bakış Hû ile bir olup
Her ne var ise kam O’na perdedir.

***
*********

Özel not:

2002 yılında başlayan bir davam vardı. 10. Yılın sonunda yine yanlış (hükümeti –devleti- tatmin eder yönde)karar verildi,

Yolların tamamı bitmediği halde, takipten vazgeçtim. Yeniden itiraz yoluna gitmedim. Bıraktım.

Bıktım çünkü.

Anlayamadım çünkü.

10 yılda, 182 kişinin katilleri ellerini kollarını sallayarak çıkıp gittiler, evlerine, başka diyarlara.

10 yılda bir benim, statüm hakkında karar veremediler.

Bu nasıl el terazisiymiş?

Bu nasıl göz mizanıymış?

Demek ki, teraziye vurmadan yapılan tartılar, göz kararı ile hepten yanlış olmaktadır.

Kendileri de biliyor bu durumu nitekim.

Adalet, tatile çıkınca, kapat gitsin tüm daireleri…

Hele başına, ‘onun sınıf arkadaşı’, ‘benim mahalle dostum’, ‘senin yoldaşın’ gibi kriterlerle seçilenler gelirse…

Devleti kilitle gitsin.

Adaletmiş!

Hadi canım sende!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aslan, Fare.. Kedi...

  Aslanın sindiği, sinmek yanlış oldu, köşesine çekildiği zamanlarda, farelerin kükremesi doğaldır. Fare kükreyince yine doğal olarak, kedi ...