26 Ağustos 2011 Cuma

Deliler İçeride



Çoktandır e-posta kutusunu temizlemeyi düşünüyordum. Şöyle bir inceledim. Aşağıdaki fıkrayı buldum. Gönderenlere teşekkürü borç bilirim. Beğeneceğinizi ümit ediyorum.

***

Arabanın lastiği tam akıl hastanesinin önünde patlar.

Adam arabayı kenara zor yanaştırır.

Sonraki işlem malum…

Kriko, stepne, bijon anahtarı… ve tekeri söker.

Ama söktüğü 4 adet bijon yuvarlanıp yağmur mazgalına düşer. Mazgal açılır gibi değil. Bijonlar görünmüyor bile.

Adam bir sağına bakar, bir soluna bakar, çaresiz kaldırıma çöker.

Olayı en başından itibaren akıl hastanesinin demir parmaklıklı penceresinden izleyen bir deli seslenir;

    - Ula salaaak! Sen ne yapıyorsun orada öyle?

    - Sorma birader, lastik patladı ve değiştirirken bijonları mazgala düşürdüm, alınması ihtimali de yok.

    - Düşündüğün şeye bak! Diğer lastiklerden birer tane bijon çıkar. Hepsi üç bijon olsun, seni, lastikçiye kadar idare eder.

Adam denileni yapar.

Ve akıl hastanesindeki deliye seslenir.

    - Senin ne işin tımarhanede? 

Cevap müthiştir…

    - Biz burada delilik’ten yatıyoruz kardeşim, salaklık’tan değil..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aslan, Fare.. Kedi...

  Aslanın sindiği, sinmek yanlış oldu, köşesine çekildiği zamanlarda, farelerin kükremesi doğaldır. Fare kükreyince yine doğal olarak, kedi ...